27.08.2015

Kim Kardashian w „GLAMOUR” w „ Wrzesień 2015 NR 09”

Kim pojawiła się na okładce polskiego „Glamour”.






















„Jesteśmy normalną rodziną. Typowy wieczór u Nas? Dresy, piżamy, zero makijaży”

 Taki cytat Kim widniej na pierwszej stronie gazety.


Przejdźmy dalej.




Str. 3.



BOGINI

 28   Kim Kardashian West. Nadal robi selfie i pokazuje swoje nagie ciało. Ale w ciągu ostatnich lat dzięki nowemu małżeństwu, macierzyństwu i ojczymowi, który przeszedł zmianę płci, stała się zupełnie inną osobą.

Str. 21

Oczywiście, nie mogło zabraknąć wzmianki o Caitlyn Jenner.


"Caitlyn Jenner co prawda przełamała tabu, ale nie jest jedyną sławną transseksualistką."
***

Od strony 28 do 32 jest artykuł o Kim. 

Przedstawię Wam najlepsze moim zdaniem fragmenty z wywiadu.





          Tekst : Alex MORRIS , Zdjęcia : Patrick DEMARCHELIER











1. "G: W ostatnich latach dużo się zmieniło w twoim życiu. Czujesz się teraz inną osobą?

Kim : Jestem kompletnie inną osobą. Nie wiem, czy to dlatego, że dorosłam, czy dlatego, że jestem z Kanye, który bardzo ceni prywatność. Kiedyś kochałam życie w blasku fleszy. Gdy miałam dzień wolny od zajęć do reality show, nie wiedziałam, co ze sobą zrobić. Teraz rozkoszuję się życiem rodzinnym. Gdyby to wszystko miało nagle zniknąć i miałabym być tylko mamą, byłabym szczęśliwa."


2. (...) Macierzyństwo to dla mnie najważniejsza życiowa lekcja i największa radość.





3. G: Czy to małżeństwo jest inne od twoich dwóch poprzednich?

Kim: Absolutnie tak. W małżeństwie z Kanye czuję się jak partnerka. On jest moim najlepszym przyjacielem. (...)

4. G : Podobno to Kanye pomógł Ci zaakceptować fakt, że twój ojczym chce zmienić płeć.
Kim : Kanye powiedział : " Czy wyobrażasz sobie, jakie to uczucie nie być sobą? Jeśli nie jesteś sobą, to kim jesteś." Wtedy otworzyły mi się oczy. Znalazłam Bruce'owi makijażystkę, fryzjera. Zadbałam o to, żeby miał najlepszą garderobę i czuł się dobrze sam ze sobą.



5. G: Chciałabym zmienić temat. W skali od 1 do 10 - jak okrutne potrafią być komentarze w internecie?



Kim : W skali od 1 do 10? 100. Kiedyś wrzuciłam zdjęcie North z pierwszej w życiu lekcji pływania, bo byłam z niej strasznie dumna. Ktoś napisał: "Mam nadzieję, że utonie podczas tych lekcji".

Nie mogłam uwierzyć, że ktoś tak myśli.





 (Po resztę wywiadu odsyłam do "Glamour"



***



Na stronie 126'ej mamy małe zdjęcie Kim i Kendall.
Zostały one okrzyknięte "Mistrzynami #Strobingu"

***




Natomiast na stroni 128'ej mamy zdjęcie Kylie.



 Mam nadzieję, że artykuł się podoba!  ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każde miłe słowa na temat naszego bloga :)

Wpadnij tu jeszcze raz jutro :)